Product was successfully added to your shopping cart.
0item(s)

Vaša košarica je prazna

Dostava in plačilo

Način in strošek dostave in obdelave naročila

Za spletna naročila je strošek dostave in obdelave paketa pavšalen v fiksnem znesku 5 EUR, ne glede na velikost ali težo paketa ter neglede na vrednost artiklov v naročenem paketu. Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije, ki večino paketov dostavita že naslednji delovni dan (če je artikel na zalogi v našem centralnem skladišču) po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti.

Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk prodajalca B33 je Pošta Slovenije, vendar si B33 pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. 

Informacija o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati (25b. čl. ZVPot):

Za spletna naročila je strošek dostave in obdelave paketa pavšalen v fiksnem znesku 5 EUR, ne glede na velikost ali težo paketa ter neglede na vrednost artiklov v naročenem paketu. Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije, ki večino paketov dostavita že naslednji delovni dan (če je artikel na zalogi v našem centralnem skladišču) po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti v roku 15 dni, potem se paket vrača nazaj na B33. V takšnih primerih prekinemo pogodbno ter vaše naročilo storniramo.

Pri zaključevanju naročila/nakupa je obvezna izbira načina plačila. Tako v procesu zaključka nakupa v sklopu "3. Načini plačila", izbirate med opcijama:

- ' tem primeru je edini strošek dostave, strošek poštnine v pavšalnem znesku 5 EUR.

- ' 

V kolikor uveljavljate stvarno napako, vam v tem primeru stroške dostave, katere boste imeli pri vračilu paketa povrnemo na vaš TRR. V samem paketu boste prejeli tudi obrazec za vračilo v primeru stvarne napake. Strošek dostave za paket z novim brezhibnim produktom, katerega vam bo B33 poslal na osnovi uveljavljanja stvarne napake krije v celoti B33.

V kolikor uveljavljate vračilo izdelka zaradi zamenjave velikosti ali uveljavljate pravico odstopa od pogodbe v 14 dneh. Oba obrazca sta priložena v samem paketu, strošek dostave vračila artikla za zamenjavo velikosti ali celotnega paketa v primeru odstoapa od pogodbe v 14 dneh krijete sami. Strošek dostave za paket z artiklom z novo velikostjo, katerega vam pošljemo, pa krije v celoti B33. 

 Zaradi COVID-19 je Pošta Slovenije zaostrila pogoje izročanja. Skladno s pozivom k plačilu vnaprej, s čimer se izogne stiku med dostavljalcem in prejemnikom, začasno do preklica umikamo način plačila po povzetju. Tako je do nadaljnega edina možnost plačilo po predračunu. Paket vam pošljemo naslednji delovni dan po prejemu kupnine na naš TRR. 

Paket gre od nas naslednji dan po prejemu naročila

Artikli, naročeni na B33 Combat training systems & Army shop for professionals, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Našemu logističnemu centru posvečamo posebno pozornost, saj sta hitrost in udobnost dostave za nas ključnega pomena. Če so artikli na zalogi v našem centralnem skladišču, gredo na pot naslednji dan po prejemu naročila.

 

Dostava kamorkoli

Naša partnerja pakete dostavljata na naslov, vnešen ob oddaji naročila.

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljalec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča obisk najbližje pošte.

Če se odločite za gotovinsko plačilo ob prevzemu in vam dostavljalec Pošte Slovenije dodatno zaračuna provizijo po ceniku Pošte Slovenije na posebno položnico, ki je priložena pošiljki.

 

Dobavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

Zaradi različnih dobavljivosti izdelkov je naročilo lahko razdeljeno na več pošiljk. Lahko jih odpremimo delno ali vse hkrati.

Pri delni dobavi vam bomo artikle, ki so na zalogi, poslali takoj, ostale pa, ko bodo na voljo. Morebitni strošek dostave bomo zaračunali le pri prvi pošiljki, za kasnejše pošiljke pa bomo nosili strošek dostave mi. Če se naveličate čakanja, nam lahko to sporočite in manjkajoči artikel bomo odstranili iz naročila.

Za artikle, ki so označeni kot rok dobave ni znan, nimamo podatka o tem, kako hitro jih lahko dobavimo. V kolikor vas zanima njegova dobavljivost, pri artiklu aktivirajte sledilca s klikom na gumb "Povpraševanje". Kdaj bo artikel ponovno dobavljiv, vas bomo o tem obvestili preko e-pošte ter vas bomo poklicali, da se uskladimo o pričakovanih rokih dobave.

Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot.

 

Za vse dodatne informacije nas pokličite 040 / 783 365 ali pošljite elektronsko pošto na info@opremljen.si.

 

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Če vam je paket dostavil PBS in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@opremljen.si  ali po telefonu na številko 040 / 786 356. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikle, PBS nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.