Product was successfully added to your shopping cart.
2item(s)

Splošni pogoji

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine B33 Combat training solutions & Army shop for professionals, katera deluje na spletnem naslovu www.opremljen.si (v nadaljevanju tudi 'B33' ali 'trgovina'), so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

S spletno trgovino B33 upravlja podjetje B33, Bogomir Jalovec s.p., ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine B33, pravice in obveznosti uporabnika (v nadaljevanju tudi kupec) in trgovine ter urejajo poslovni odnos med B33 in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

 

Sprejem pogojev

Podjetje B33 vam ponuja storitve in produkte izključno ob upoštevanju naslednjih pravil in pogojev, katera se lahko s strani podjetja B33 občasno posodobijo brez predhodnega obvestila do naših strank, kupcev, ostale javnosti, ustanov, organizacij ter ostalih državnih organov (vse našteto v nadaljevanju kot stranka). V kolikor uporaba storitev in produktov, katere ponuja podjetje B33 zahteva dodatna pravila in pogoje, bodo le ta dodatno posredovana dotičnim strankam.

Pred nakupom, testiranjem katere koli storitve, produkta, katere nudi podjetje B33, mora vsaka stranka  v celoti prebrati, razumeti in se strinjati z vsemi garancijami, opozorili ter obveznostmi pravilnega rokovanja le teh.

Stranka se že pred kakršno koli interakcijo s podjetjem B33 zaveže, da v nobenem primeru, nobeni nastali situaciji, ob nobenih nepredvidenih okoliščinah ne bo vložila kakršne koli tožbe, kakršnega koli pravnega postopka ali zahtevala kakršne koli odškodnine, ali kakršnega koli povračila zaradi kakršne koli škode od podjetja B33, vključujoč njegove lastnike, zaposlene, sodelavce, povezane osebe, dobavitelje, lastnike zemljišč. Podjetje B33 ni odgovorno za nobene nesrečo, poškodbo oseb, živali, premoženja ali kršenje zakonov, povzročeno s storitvami ali produkti dobavljenim strankam s strani podjetja B33.

Vse stranke podjetja B33 morajo biti stare najmanj 18 let. Vse stranke se morajo samostojno in same pozanimati o vseh lokalnih, državnih in ostalih zakonih, kateri obravnavajo in se tičejo uporabe in lastništva storitev in produktov dobavljenih s strani podjetja B33.

V kolikor stranka kupuje storitev ali izdelek za uporabo osebi, katera še ni dopolnila 18 let, mora stranka v celoti prevzeti vso odgovornost za ravnanje te mladoletne osebe s kupljenim izdelkom ali storitvijo.

Vse stranke podjetja B33 morajo razumeti, da je odstranjevanje katere koli opozorilne nalepke, znaka, barve, zakonsko zahtevanih označb s produkta strogo prepovedano in pomeni prenehanje veljave vseh garancij.

Vse stranke morajo razumeti, da so zakonsko odgovorne za svoja ravnanja s storitvami in produkti dobavljenimi s strani podjetja B33 in da je uporaba le teh v kakršnem koli kriminalnem ali nelegalnem dejanju izenačena z zakonskimi sankcijami, kot bi bilo uporabljeno pravo vojaško strelno orožje (velja za artikle iz kategorije Combat training solutions).

Vse stranke se obvežejo, da nobenega izdelka ali storitve dobavljene s strani podjetja B33 ne bodo uporabile za kakršno koli kriminalno ali nelegalno dejanje.

Vse stranke se obvežejo, da so seznanjene s priporočilom podjetja B33 za uporabo obvezne pravilne zaščite za oči in obraz, za vse tiste, kateri streljajo s paintball/rubberball/dustball markerji dobavljenimi s strani podjetja B33 in za vse tiste, kateri se nahajajo v območju dosega izstreljenih krogel. Prav tako se vse stranke obvežejo, da markerjev nikoli ne bodo razkazovale, uporabljale na javnih mestih ali ostalih lokacijah izven organiziranih poligonov (velja za artikle iz kategorije Combat training solutions).   

Vse stranke morajo pred uporabo storitev, produktov dobavljenih s strani podjetja B33 prebrati in v celoti razumeti vsa pravila in varnostne nasvete proizvajalcev teh produktov.

  

1 Ponudnik

B33, Bogomir Jalovec s.p.
Župeča vas 50
8263 Cerklje ob Krki

Davčna št.: 57373787
Matična št.: 3506479000
TTR: SI56 0201 9025 7862 191

 

Telefon: +386 59071254
   
E-mail:

info@opremljen.si

   
Splet:

www.opremljen.si
www.b33-army-shop.si

 

2 Uporabnik

Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.


3 Prijava 

Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam.

Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki.

Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

 

4 Dostopnost informacij

B33 se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

a)       Podatke o podjetju B33 (ime in sedež podjetja, matična številka).

b)      Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon).

c)       Bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka.

d)      Dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku).

e)       Pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave).

f)        Cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka.

g)      Način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka.

h)       Časovno veljavnost ponudbe.

i)         Rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen).

j)         Pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

5 Ponudba artiklov

Vsa oprema, ki jo nudimo je najvišje kakovosti. Prizadevamo si za izboljšanje naših izdelkov in storitev ves čas. Če menimo, da določen proizvod ne izpolnjuje naših standardov, ga bomo odstranili iz seznama izdelkov. Zavedamo se, da mora biti oprema, ki jo uporabljajo naše stranke zanesljiva, stroškovno učinkovita.

Cena v spletni trgovini B33 velja za vse registrirane uporabnike B33 (to je za uporabnike, ki B33 zaupajo svoje podatke). Registriran uporabnik spletne trgovine B33 postanete z registracijo v spletno prodajalno (glej točka 3 Prijava) .


Oznake artiklov

Artikel z oznako 'NOVO' je na novo dodan artikel v ponudbo spletne trgovine B33. S to oznako bo izpostavljen minimalno 14 dni in maksimalno 2 meseca.

Artikel z oznako 'Odprodaja'ima še dodatno znižano ceno glede na spletno ceno, ki velja do odprodaje zalog tega artikla. Odstotek znižanja je naveden ob artiklu.

Artikel z oznako 'Rok dobave ni znan' trenutno ni dobavljiv. To pomeni, da ni na zalogi niti v centralnem skladišču podjetja B33, niti pri dobavitelju.

Artikel z oznako 'Odlična cena' kupcu omogoča nakup artikla po posebej ugodni ceni glede na spletno ceno.

Artiklu z oznako 'Priporočamo' prodajni svetovalec spletne trgovine B33,  zaradi lastnosti artikla ali/in odlične cene priporoča nakup. Priporočilo, namenjeno širšemu krogu oseb, ne upošteva potreb in lastnosti posameznega kupca, zato mora nakupno odločitev zase sprejeti vsak kupec sam in podjetje B33 zanjo ne prevzema nobene odgovornosti.

Artikel z oznako 'Zadnji kos' je zadnji kos tega artikla na zalogi v centralnem skladišču podjetja B33, kar omogoča hitrejšo dobavo artikla.

 

Oznake Odprta embalaža

Odprta embalaža: Artikel ima odprto embalažo, vendar je brezhibno delujoč in popoln. Cena je dodatno znižana.

Poškodovana embalaža: Artikel ima poškodovano, nepopolno ali neoriginalno embalažo, vendar je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižan.

Poškodovan artikel: Artikel ima manjšo estetsko poškodbo, lahko kaže znake uporabe in ima lahko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana.

Uporabljen artikel: Artikel je bil vrnjen s strani kupca. Bil je uporabljen in ima lahko nekoliko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana.

Servisiran artikel: Artikel je bil servisiran na pooblaščenem servisu. Artikel je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana.

 

6 Naročilo in kupoprodajna pogodba

Kupoprodajna pogodba med podjetjem B33 in kupcem je v spletni trgovini B33 sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina B33 kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Novo naročilo ter kodo naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetje B33 kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila), ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je v elektronski obliki shranjena na strežniku na katerem deluje spletna trgovina www.opremljen.si, v papirni obliki pa je trajno shranjena pri podjetju:

B33, Bogomir Jalovec s.p.
Župeča vas 50
8263 Cerklje ob Krki
Mobile: 059071254
Davčna št.:  57373787
TTR: SI56 0201 9025 7862 191

 

 Vsa vaša naročila in kupoprodajne pogodbe so vam na voljo in dostopne v sklopu <MOJ RAČUN>. Do vašega računa lahko dostopate po tem ko se prijavite z elektronskim naslovom s katerim ste se registrirali v spletno trgovino www.opremljen.si.

Ustvari račun

7 Načini plačila

Spletna trgovina B33 omogoča naslednje načine plačila:

a)       Z gotovino ob prevzemu.

b)      Z nakazilom na račun podjetja B33 po ponudbi/predračunu preko UPN obrazca.

 

 Zaradi COVID-19 je Pošta Slovenije zaostrila pogoje izročanja. Skladno s pozivom k plačilu vnaprej, s čimer se izogne stiku med dostavljalcem in prejemnikom, začasno do preklica umikamo način plačila po povzetju. Tako je do nadaljnega edina možnost plačilo po predračunu. Paket vam pošljemo naslednji delovni dan po prejemu kupnine na naš TRR. 

8 Izdaja računa

Podjetje B33 ob dostavi naročenih artiklov v paketu skupaj med artikli, kupcu priloži račun v papirni obliki.

V primeru osebnega prevzema na dogovorjenem prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 zahtevaj račun

9 Cene

Cena velja za vse registrirane uporabnike spletne trgovine B33, ki so podjetju B33, Bogomir Jalovec s.p. zaupali svoje podatke. Registriran uporabnik spletne trgovine B33 postanete z registracijo v spletno trgovino (glej točka 3 Prijava).

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. 

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje B33 kupcu omogočilo odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.

Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

 

10 Postopek obveščanja o nakupu

a)       Kupec odda podjetju B33 naročilo, ko izpolni vse obvezne vnose ter potrdi košarico s klikom na gumb <Potrdite naročilo / nakup>

b)      Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.

 

Registriranemu uporabniku spletne trgovine B33 so na spletni strani spletne trgovine B33 vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

B33 naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne.

B33 lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali mu piše na kupčev elektronski naslov. 

 

Pri dobavi artiklov, ki jih B33 nima na zalogi v lastnem skladišču, je B33 izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do B33.

Prek elektronske pošte B33 kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov.

Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči B33, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral.

Če dobavitelj podjetju B33 ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko B33 naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago.

Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. B33  ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih B33 nima na zalogi v lastnem skladišču.

 

c) Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem.

 

B33  v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

B33 v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. 

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 040 786 356 ali po e-mailu na naslov info@opremljen.si.

Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

 

11 Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@opremljen.si v kolikor paket še ni bil poslan. V kolikor je bil paket že poslan in želite odstopiti od pogodbe, potem paket zavrnite pri dostavi. Dodatnih stroškov v primeru odstopa nimate.

V kolikor ste že prejeli paket ter kupnino plačali in želite odstopiti od pogodbe, imate v samem paketu priložen obrazec za vračilo v 14 dneh. Strošek dosteve za vračilo paketa plačate vi. Po prejemu paketa z nepoškodovanimi artikli, vam kupnino povrnemo v roku 3 delovnih dni na vaš TRR

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je priložen v samem paketu, tako da vam ga ni potrebno tiskati.

 

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca:

 

B33, Bogomir Jalovec s.p.

Župeča vas 50

8263 Cerklje ob Krki

 

ali ga osebno prinese na enega od dogovorjenih prevzemnih mest prodajalca.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.

Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.

 

Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor).

Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 7 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

 

Možnosti odstopa od pogodbe ni, če je potrošnik uporabljal izdelek, ali ga poškodoval, ali je odstranil etikete in dodatke s samega artikla.

 

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno v roku 3 delovnih dni, ko prejme prodajalec s strani kupca vrnjeni artikel in se ugotovi, da vrnjeni artikel ni poškodovan s strani kupca.

 

Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek.

Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

 

Še več informacij si oglejte na strani Vračilo artiklov.

Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 059071254 ali nam pišete na info@opremljen.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.

 

 

Pogoji, roki in postopek za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe brez navedbe razloga v skladu s 43č in 43c. členom ZVPot skupaj za obrazcem za odstop od pogodbe iz petega odstavka b43. člena ZVPot; 

Vezano na vašo pravico do odstopa od pogodbe v skladu s 43č in 43d. členom ZVPot - vsebina z informacijami v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe imate pravico uveljavljati pravico do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov . Ur.l.RS, št. 43/14). Obrazec za odstop od pogodbe po 5. odstavku b43d.čl. ZVPot  je priložen v samem paketu, tako da vam ga ni potrebno tiskati. Vsebino obrazca vam podajamo v spodnjem sklopu:

 Obrazec za vračilo v 14 dneh

 12 Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

a)       Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet.

b)      Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana.

c)       Artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

d)      Je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.


Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake je priložen v paketu, tako da vam ga ni potrebno tiskati.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

Obrazec za uveljavljane zamenjave artikla ali vračila kupnine zaradi stvarne napake je priložen v paketu v papirni obliki, zato vam ga ni potrebno tiskati. 

Obrazec za uveljavljanje stvarne napake

 

13 Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti.

Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem atrikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča:

 

B33, Bogomir Jalovec s.p.

Župeča vas 50

8263 Cerklje ob Krki

 

Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Stroškov hrambe kupcu ne zaračunamo.

Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine B33 in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu.

Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

 

14 Artikli z odprto embalažo

Artikli z odprto embalažo so bili vrnjeni, na podjetje B33  in imajo lahko manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža/artikel, odprta embalaža, itd.) in gredo v nadaljnjo prodajo. Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena (tako v opisu artikla kot na računu).

Vrnjene artikle v podjetju B33 pregledamo. Zaradi pregleda za te artikle kljub vračilu in odprti embalaži ipd. zagotavljamo njihovo brezhibno delovanje.

V primeru nedelovanja vrnjenega artikla je stranka upravičena do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za ostale artikle.

 

Tip pomankljivosti artikla z oznako Odprta embalaža:


Odrta embalaža: Artikel ima odprto embalažo, vendar je brezhibno delujoč in popoln. Cena je dodatno znižana.

Poškodovana embalaža: Artikel ima poškodovano, nepopolno ali neoriginalno embalažo, vendar je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana.

Poškodovan artikel: Artikel ima manjšo estetsko poškodbo, lahko kaže znake uporabe in ima lahko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana.

Uporabljen artikel: Artikel je bil vrnjen s strani kupca. Bil je uporabljen in ima lahko nekoliko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana.

Servisiran artikel: Artikel je bil servisiran na pooblaščenem servisu. Artikel je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana.

 

15 Dostava

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk prodajalca B33 je Pošta Slovenije, vendar si B33 pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. 

Informacija o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni ogoče vnaprej izračunati (25b. čl. ZVPot):

Za spletna naročila je strošek dostave in obdelave paketa pavšalen v fiksnem znesku 5 EUR, ne glede na velikost ali težo paketa ter neglede na vrednost artiklov v naročenem paketu. Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije, ki večino paketov dostavi že naslednji delovni dan (če je artikel na zalogi v našem centralnem skladišču) po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti v roku 15 dni, potem se paket vrača nazaj na B33. V takšnih primerih prekinemo pogodbo ter vaše naročilo storniramo. Pri tem nimate nikakršnih stroškov.

Pri zaključevanju naročila/nakupa je obvezna izbira načina plačila. Tako v procesu zaključka nakupa v sklopu "3. Načini plačila", izbirate med opcijama:

- ' tem primeru je edini strošek dostave, strošek poštnine v pavšalnem znesku 5 EUR.

- ' 

V kolikor uveljavljate stvarno napako, vam v tem primeru stroške dostave, katere boste imeli pri vračilu paketa povrnemo na vaš TRR. V samem paketu boste prejeli tudi obrazec za vračilo v primeru stvarne napake. Strošek dostave za paket z novim brezhibnim produktom, katerega vam bo B33 poslal na osnovi uveljavljanja stvarne napake krije v celoti B33.

V kolikor uveljavljate vračilo izdelka zaradi zamenjave velikosti ali uveljavljate pravico odstopa od pogodbe v 14 dneh. Oba obrazca sta priložena v samem paketu, strošek dostave vračila artikla za zamenjavo velikosti ali celotnega paketa v primeru odstoapa od pogodbe v 14 dneh krijete sami. Strošek dostave za paket z artiklom z novo velikostjo, katerega vam pošljemo, pa krije v celoti B33. 

 

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

Zaradi različnih dobavljivosti izdelkov je naročilo lahko razdeljeno na več pošiljk. Lahko jih odpremimo delno ali vse hkrati.

Pri delni dobavi vam bomo artikle, ki so na zalogi, poslali takoj, ostale pa, ko bodo na voljo. Strošek dostave v znesku 5 EUR, vam bomo zaračunali le pri prvi pošiljki, za kasnejše pošiljke pa bomo nosili strošek dostave mi. Če se naveličate čakanja, nam lahko to sporočite in manjkajoči artikel bomo odstranili iz naročila.

Za artikle, ki so označeni kot rok dobave ni znan, nimamo podatka o tem, kako hitro jih lahko dobavimo. V kolikor vas zanima njegova dobavljivost, pri artiklu aktivirajte sledilca s klikom na gumb "Povpraševanje". Kdaj bo artikel ponovno dobavljiv, vas bomo o tem obvestili preko e-pošte ter vas bomo poklicali, da se uskladimo o pričakovanih rokih dobave.

Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot.

 Za vse dodatne informacije nas pokličite 040 / 786 356 ali pošljite elektronsko pošto na info@opremljen.si.

                                                           

16 Varnost

Podjetje B33 uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

 

17 Varovanje osebnih podatkov

Podjetje B33 se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1 ter v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016.

Podjetje B33 za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov spletne trgovine B33:

 

ime in priimek,

e-poštni naslov,

kontaktni telefon,

primarni naslov in naslove za dostavo,

državo prebivališča,

čas in datum registracije

in arhiv komunikacije s podjetjem B33

 

Podjetje B33  navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.


18 Komunikacija

B33 bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila podjetja B33 bodo vsebovala naslednje sestavine:

- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

- pošiljatelj B33  bo jasno razviden,

- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo podjetje B33 izrecno spoštoval.

 

Oglasna sporočila podjetja B33 bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

 

19 Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so lahko del funkcionalnosti spletne trgovine, in so namenjeni skupnosti vseh uporabnikov. 

Po izvedbi nakupa boste prejeli na vaš naslov anketni vprašalnik o zadovoljstvu z vašo nakupno izgušnjo ter anketni vprašalnik o zadovljstvu z artiklom.

Anomizirane ocene in mnenja bodo objavljena na spletni strani www.opremljen.si ter bodo dostopni za ostale obiskovalce po kliku na ikono 'Artur'

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in podjetju B33 dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. B33 ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu podjetja B33 vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na podejtje B33.

 

20 Omejitev odgovornosti

Podjetje B33 se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da B33  ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo B33 kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

B33 ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. B33  mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva.

B33 ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

B33 ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih B33  v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni. 

 

21 B33 Combat training systems & Army shop for professionals pravila in pogoji

 

PREBRATI MORATE SPODNJI PRAVNI DOKUMENT TER SE V CELOTI STRINJATI Z NJEGOVIMI POGOJI. Z NAROČANJEM PREKO TE SPLETNE STRANI SE ZAVEŽETE, DA STE GA V CELOTI PREBRALI IN  POPOLNOMA RAZUMELI VSO SLEDEČO VSEBINO:

 

Jaz, kot stranka podjetja B33 izjavljam, da sem star/a najmanj 18 let, in sem v celoti seznanjen/a z vsemi zakoni in predpisi, ki veljajo v moji državi, regiji, občini in se nanašajo na nakup, uporabo paintball/rubberball/dustball markerja ter da ti ne prepovedujejo nakupa in uporabe paintball/rubberball/dustball markerja in/ali njegovih dodatnih pripomočkov, krogel.

Zavezujem se, da ne bom odstranjeval/a opozorilnih nalepk ali ostalih zakonsko obveznih označb s produkta. Zavedam se, da odstranitev pomeni izgubo garancije produkta ter kršenje zakona.

Zavedam se, da sem zakonsko odgovoren/na za svoja ravnanja s storitvami in produkti dobavljenimi s strani podjetja B33 in da je uporaba le teh v kakršnem koli kriminalnem ali nelegalnem dejanju izenačena z zakonskimi sankcijami, kot bi bilo uporabljeno pravo vojaško strelno orožje.

Zavezujem se, da nobenega izdelka ali storitve dobavljene s strani podjetja B33, ne bom uporabil/a za kakršno koli kriminalno ali nelegalno dejanje.

Prebral/a in razumel/a sem vsa navodila, opozorila, namige in garancije o produktu napisanih s strani proizvajalca produkta.

Zavedam se, da so paintball/rubberball/dustball markerji nevarni in lahko ob neupoštevanju varnostnih pravil povzročijo resno poškodbo, celo smrt.

Zavezujem se, da v nobenem primeru, nobeni nastali situaciji, ob nobenih nepredvidenih okoliščinah ne bom vložil/a kakršne koli tožbe, kakršnega koli pravnega postopka ali zahteval/a kakršne koli odškodnine, ali povračila zaradi kakršne koli škode, od podjetja B33, vključujoč njegove lastnike, zaposlene, sodelavce, povezane osebe, dobavitelje, lastnike zemljišč.

Zavedam se, da podjetje B33 ni odgovorno za nobeno nesrečo, poškodbo oseb, živali, premoženja ali kršenje zakonov, ki jih povzročim s storitvami ali produkti dobavljenimi s strani podjetja B33.

Jaz, kot kupec izjavljam, da sem prebral ter razumem in se strinjam z vsemi zgoraj naštetimi pogoji.

 

22 Pritožbe in spori

Podjetje B33  spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. B33 se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podjetjem B33 lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 040 786 356 ali po elektronski pošti na info@opremljen.si . Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@opremljen.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

B33 se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si podjetje B33 prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi B33, Bogomir Jalovec s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

B33, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:

 https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

 Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES

 

23 Opis tehničnih postopkov za sklenitev pogodbe


B33, kot ponudnik storitev mora poleg drugih zahtev v zvezi s podatki v skladu z veljavnimi predpisi pred oddajo naročila prejemniku storitve v elektronski obliki, jasno, razumljivo in nedvoumno opisati tehnične postopke za sklenitev pogodbe. V sklopu opis tehničnih postopkov za sklenitev pogodbe, vas slikovno ter opisno kot potrošnika seznanjamo s postopkom nakupa po korakih.

Korak 1: Registracija

Pred samim nakupom in sklenitvijo pogodbe se morate registrirati v spletno trgovino www.opremljen.si. To storite tako, da kliknete na izbiro <Ustvari račun>

 Ustvari račun

Obvezna oziroma potrebna polja za vnos za registracijo so označena z rdečo zvezdico. V kolikor želite s strani podjetja B33 pridobivati e-novice se lahko na njih prijavite tako da obkljukate opcijo <Prijavi se na e-novice>. V kolikor se skladno z uredbo GDPR o varstvu osebnih podatkov strinjate, da se vaše podatke uporabi za potrebe sklenitve pogodbe ter zaključka nakupa, obkljukajte opcijo <Dovolim pošiljanje mojih podatkov <GDPR uredba>. V kolikor se z uredbo GDPR ne strinjate, nakupa preko spletne trgovine ne boste mogli opraviti, ker ne bomo razpolagali z vašimi podatki, katere potrebujemo za izstavitev računa ter dostavo paketa na vašo lokacijo. Lahko nas pa v kolikor se ne želite registrirati, pokličete na 040 786 356 ali nam pišete na info@opremljen.si in izvedete nakup preko telefona ali po mailu.

Registracija - vnos podatkov

 

Po registraciji boste vstopili v vaš registrirani račun oziroma profil na spletni trgovini www.opremljen.si, kjer lahko upravljate z vašimi podatki, spremljate naročila in v kolikor želite tudi izbrišete račun.

> Nadzorna plošča računa: V tem sklopu lahko zamenjate svoje geslo, določite in urejate privzeti naslov katerega želite imeti na računu, določite in urejate privzeti naslov dostave ter se prijavite ali odjavite od e-novic

> Informacije računa: V tem sklopu urejate vaš elektronski naslov, ime in priimek ter geslo

> Imenik: V tem sklopu definirate iz upravljate s podatki vašega imena, priimka, telefonske številke, naslova

> Moja naročila: V tem sklopu lahko pregledujete vsa vaša naročila in nakupe katere ste oprevili na spletni trgovini www.opremljen.si preko spletnega nakupa

> Pogodbe o plačevanju: Tega sklopa v B33 ne uporabljamo

> Ponavljajoči profili: Tega sklopa v B33 ne uporabljamo

> Moje aplikacije: Tega sklopa v B33 ne uporabljamo

> Prijava na e-novice: V tem sklopu se lahko prijavite ali odjavite od B33 e-novic

> Moji prenosljivi izdelki: Tega sklopa v B33 ne uporabljamo

> Izbriši moj račun: V tem sklopu lahko izbrišete svoj račun Če boste izbrisali svoj račun bodo vsi podatki, ki jih hranimo o Vas, izbrisani oziroma anonimizirani. Tega procesa se ne da povrniti.

Upravljenje računa

Sedaj ko ste registrirani lahko začnete opravljati nakupe.

Pri ponovnem vstopu se vam ni potrebno registrirati, ampak izberete izbiro <Prijavi se> ter vpišete svoje elektronski naslov ter geslo, katerega ste vpisali ob registraciji v spletno trgovino www.opremljen.si. 

V kolikor ste pozabili geslo, izberete izbiro <Ste pozabili geslo?> Vtipkajte vaš e-poštni naslov na katerega vam bomo poslali novo geslo. Na vaš e-mail boste prejeli povezavo preko katere boste definirali vaše novo geslo.

 Prijavi se

 Nakupe opravljate tako, da v kvadratek v stolpcu količina vpišete željeno količino. Lahko istočasno vpišete več različnih velikosti v stolpcu količina. V stolpcu cena se vam bo sešteval znesek cena na enoto z DDV krat količina. Količine lahko v tem koraku višate ali nižate. V stolpcu zaloga je navedena informacija ali je artikel na zalogi. V kolikor vtipkate višjo količino, kot je zaloga boste dobili opozorilo da je vnešena količina višja od zaloge. V tem primeru znižajte količino ali nas pokličite na 040 786 356 ali pišite na info@opremljen.si, da dogovorimo kdaj bo željena količina na zalogi. Ko ste definirali količine kliknete na gumb <V Košarico>. 

nakup velikosti

Odprla se vam bo nakupovalna košarica, kjer imate pregled vsebine košarice. S tem vam je zagotovljeno, da kot potrošnik pred končno oddajo naročila preverite pravilnost naročila. Omogočen vam je pregled celotne vsebine naročila vključno s količino in eno ter vam je omogočen tudi popravek morebitnih napak. Količine lahko tu spreminjate, lahko odstranite posamezen izdelek ali v celoti izpraznite košarico. V kolikor pred zaključkom nakupa želite v košarico dodati dodaten artikel, kliknite na izbiro <Nadaljujte z nakupom>

košarica

 

 

Nakupe opravljate tako, da v kvadratek v stolpcu količina vpišete željeno količino. V stolpcu cena se vam bo sešteval znesek cena na enoto z DDV krat količina. Količine lahko v tem koraku višate ali nižate. V stolpcu zaloga je navedena informacija ali je artikel na zalogi. V kolikor vtipkate višjo količino, kot je zaloga boste dobili opozorilo da je vnešena količina višja od zaloge. V tem primeru znižajte količino ali nas pokličite na 040 786 356 ali pišite na info@opremljen.si, da dogovorimo kdaj bo željena količina na zalogi. Ko ste definirali količine kliknete na gumb <V Košarico>. 

nakup 2

Ko pregledate košarico in ste zadovoljni z artikli v košarici, količinami in zneskom, kliknite na izbiro <Nadaljuj na zaključek nakupa>

zaključek

Zaključek nakupa je sestavljen iz štirih (4) korakov.

1) Podatki za račun =>

> Pošlji na ta naslov: Tu definirate ali se vam paket po nakupu pošlje na vaš naslov, katerega ste navedli ob registraciji

> Pošlji na različne naslove: Tu definirate naslov dostave v primeru da se le ta razlikuje od naslova katerega ste navedli ob registraciji

 

2) Način dostave => 

> Paket vam dostavi Pošta Slovenije. Stroške dostave je pavšalen v fiksnem znesku 5 EUR z DDV ne glede na količino, vrednost, težo nakupa.

 

3) Način plačila =>

> Po povzetju: V kolikor izberete to izbiro plačate kupnino poštarju ob dostavi. OPOMBA: Pri prevzemu paketa pošta kupcu dodatno zaračuna stroške bančnega nakazila 1,62 EUR za zneske do 27,50 EUR oz. 5,88 % nad tem zneskom. 

Plačilo preko UPN naloga (plačilo po predračunu): V kolikor izberete to izbiro plačate vnaprej na naš TRR. V tem primeru vas prosimo, nakažite denar v 3 dneh na naslednji račun (blago vam bo odposlano naslednji dan po prejemu denarja na TRR). V tem primeru vam pri prevzemu pošta ne zaračuna naknadno ničesar več in pri prevzemu samo prevzamete paket brez dodatnih stroškov. TRR in vsi podatki za nakazilo se prikažejo, ko izberete ta način plačila. Hkrati po potrditvi naročila prejmete na vaš e-mail poleg obvestila o nakupu še izpolnjen UPN obrazec z vsemi podatki za nakazilo.

 Zaradi COVID-19 je Pošta Slovenije zaostrila pogoje izročanja. Skladno s pozivom k plačilu vnaprej, s čimer se izogne stiku med dostavljalcem in prejemnikom, začasno do preklica umikamo način plačila po povzetju. Tako je do nadaljnega edina možnost plačilo po predračunu. Paket vam pošljemo naslednji delovni dan po prejemu kupnine na naš TRR. 

> Kode za popust: V to vnosno polje vpišite promocijsko kodo, če ste jo prejeli ter kliknite na <Uporabi kupon>

> Komentar: V to vnosno polje vpišite komentar, v kolikor bi nam želeli sporočiti kakšno dodatno informacijo.

 

zaključek

4. Pregled naročila => 


V tem sklopu imate ponovno pred samo potrditvijo nakupa pregled vseh postavk, vseh količin in vrednost nakupa. Tudi v tej fazi lahko s klikom na <Uredite vašo košarico> ponovno spreminjate vsebino košarice. V kolikor se strinjate s količinami, vrednostjo nakupa in artikli v košarici, kliknite na povezavo <Strinjam se s splošnimi  pogoji poslovanja>, kjer si pozorno preberite pogoje ter v primeru da se z njimi strinjate kliknite na kvadratek pred povezavo. Pred uspešnim zaključkom nakupa, kliknite na povezavo <Dovoljujem, da podjetje B33, Bogomir Jalovec s.p. uporablja vpisane kontaktne podatke za obdelavo naročila in preverjanje zadovoljstva z nakupom (po opravljenem nakupu).> ter si pozorno preberite Izjavo o uporabi osebnih podatkov ter v primeru da se z njimi strinjate kliknite na kvadratek pred povezavo. Obe izbiri sta obvezni za uspešen zaključek nakupa. V kolikor se s pogoji ali izjavo ne strinjate, nakupa in pogodbe ni mogoče realizirati. V kolikor se z obema strinjate, kliknite na gumb <Potrdite nakup/naročilo>. S tem oddate naročilo z obveznostjo plačila.

zaključek

Po potrditvi nakupa z obveznostjo plačila, boste na e-mail prejeli potrditveni mail o naročilu. Naslednji delovni dan po naročilu v kolikor ste izbrali opcijo plačilo po povzetju, bo paket dan na Pošta Slovenije. Takrat vam bomo poslali mail o dostavi z številko za sledenje paketa. V kolikor ste izbrali opcijo plačilo po predračunu, bo paket dan na Pošta Slovenije naslednji delovni dan po prejemu vašega nakazila na naš TRR.

Stanje in status vaši naročil lahko spremljate v vašem registriranem računu na www.opremljen.si. Do njega dostopate s klikom na izbiro <MOJ RAČUN>

MOJ RAČUN

 


 

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Pogoji veljajo od 01. marca 2020.